sol , vind och vatten !

Hellu hellu ..! idag har man åkt upp till hunnebostrand , för att fira midsommar imon och vi ska även vara här hela helgen! Men jag har verkligen ingen att vara med .. så det blir att umgås med familjen hela helgen(har ingen emot det ) . Sara min syster har fått ta med en kompis och nu sitter man i rummet brevid och hör hur dom flamsar , Ibland fattar jag inte hur dom orkar . någon som förstår mig ? Jaja det är bara att ta djupa andetag så blir detta så bra så ! Men vi får hoppas att det blir en fin midsommar imon , med mycket sol och skratt! Så ha en bra midsommar !((: p.s saknar dig Matilda Olsson d.s // trötta emelie tammert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0