hej

Hej, trodde mitt sommarlov skulle suga!Men dom har dagarna på sommarlovet har varit BÄST!:D I onsdas när vi slutade skolan var jag med några kompisar:)Min kompis är väldigt smart och tappar nyckeln i en container med sjukt mkt tidningar i men vi lyckades vi hittade den!! Torsdagen var jag hos tandläkaren och senare var jag med Johanna sov hos henne och åkte hem på fredagen när jag kommit hem gjorde jag inte så mkt matade djuren gick en promenad med Elvis och så. Lördagen gick jag upp kl 6 för att åka någon stans viste inte vart för det var en överraskning men vi åkte till några kompisar i Halland. Gick även en stund på gekås!Grym dag!Söndagen var jag med några kompisar som sov här tills i går! även dom dagarna var gryma!!:D nu är det tisdag och jag har bara tagit det lungt gått ut med Elvis och sånt:) imogon vet jag inte vad jag ska göra men på torsdag åker jag till Lidköping med min kompis Angelica:D Bilden tagen efter i hittat nyckeln! självklart städade vi upp efter oss! //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0